Minisemester

 
Eftersom hösten består av arbete med en show och detta sedan övergår i arbete med julturnén som så klart övergår i själva julturnén så finns det inte så mycket tid för att umgås bara jag och Tobias. Denna helg höll vi därför ledig, lämnade hundarna hos världens bästa Monica och Daniel på Ljushem och tog in på hotell i Köpenhamn. Bara jag och Tobias. Ingen vardag, inga måsten, inget fixande och inga hundar. Vi har haft det helt fantastiskt! Detta var precis vad vi behövde! Ljuvligt har det varit att bara strosa runt, äta gott och göra det som faller oss in.

Så klart blev det lite shopping också och jag var så klart tvungen att klämma och känna på armbandet från Hermes som jag vill ha och några väskor som jag har siktat in mig på. Dock säger ekonomin nej just nu, men nu vet jag vilken jag vill ha och ska spara till denna. Eller jag väljer mellan två... Vi får se, men det börjar bli dags för en ny härlig väska. Tills denna inhandlas så tröstade jag mig med ett knallrosa fodral till min MacBook Air från Marc by Marc Jacobs.
 
 
Jag är väldigt nöjd med det köpet. Framförallt som Tobias betalade som en liten present för att fira att jag snart börjar på mitt nya jobb.
Det blev så klart även ett besök på COS ohc ut kom jag med en randig tröja... Vågar knappt räkna efter hur många randiga tröjor jag har i garderoben, men jag älskar det!
 
När vi kom hem idag så satte jag mig direkt i bilen för att hämta hem hundarna. Som vi har saknat dem! Men det är så skönt att veta att vi kan åka bort och så har de det så himla bra hemma hos Sara eller på Ljushem. Det brukar framförallt vara hos Sara, men denna helg kunde inte hon så då var Monica så snäll och sa att de kunde vara där. Inte vet jag vad de har hittat på men de har haft det enormt roligt! Kokos var lerig upp på magen när jag hämtade dem och såg väldigt nöjd ut med detta. :) Så länge han har haft kul står jag gärna och duschar av honom hur länge som helst. Kiwi var helt slut och ville inte hoppa ur bilen när vi kom hem, han sov så gott vår store herre. Men jag märker på dem att de mår bra och har haft det fantastiskt bra! Tusen tack Monica och Daniel för att ni hjälpte oss med dem denna helg. Ni är guld värda! Just nu ser det ut så här hos mig:
 


 
 
Två stycken väldigt trötta herraroch jag har en känsla av att de knappt kommer vilja gå ut på kvällsrundan. Och de kommer att inneha denna position även imorgon. Imorgon blir det en vilodag; utan någon som helst tvekan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0