Ny leksaksgömma

Häromdagen köpte jag nya godisgömmer till våra hundar (att man aldrig kan gå in i en djuraffär för att bara köpa bajspåsar eller leversnittar, alltid blir det väldigt mycket dyrare). De är riktigt bra och kan fyllas antingen med godisbitar eller så kletar man in t.ex. leverpastej i dem. De kan skruvas ihop tätare eller med större utrymme för attgöra det svårare eller lättare. Hundarna hade fullt bry med att få ut all leverpastej medan jag kunde vårda mitt onda huvud med en tupplur i soffan. Och dessutom, så kan de maskindiskas :)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LottaS

Dom lever gott på oss hundägare dom där hundshoparna. Nu kommer jag att köpa en sån här också. Så klart. Jag har ju allt annat men inte just en sådan. Så kan vi inte ha det. :)

2012-10-18 @ 08:21:05
URL: http://www.L8s.n.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0