En gång är ingen gång...

...men efter en andra gång så är jag lite rädd för att Kiwi kanske aldrig mer vill gå ut på promenad med mig igen.
 
 
Igår när jag kom hem från jobbet så tog jag ut hundarna en och en. Jag och Kokos skvallrade och tränad och Kiwi fick sedan följa med på en powerwalk. När vi kom ner till havet var det som att gå rakt in i en svart vägg. Helt galet, men vi tramapade på och när vi var som längst hemifrån så öppnade sig himmelen ovanför oss. Men vi traskade på om än i lite snabbare tempo och kom hem varma men dyngsura. Dessutom behövde vi stå utmed Kokos överlägsna uppsyn som talade om att han minsann inte behövde gå ut i regn...
 
Imorse bestämde jag och Husse att han skule cykla iväg med Kokos till bageriet och köpa frukostbullar, medan jag tog ut Kiwi på ännu en rask promenad. Allt var frid och fröjd tils regnet kom... Så nu när vi har kommit hem och ätit frukost så valde Kiwi att lägga sig och vila hos husse. Matte kommer nog inte att förlåtas inom en alltför snar framtid...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0