Plötsligt händer det!

Så länge har vi varit ifrån varandra. Så många timmar har jag letat. Så många tårar (nåja...) har jag fält för att jag trode att du var borta för alltid.

Men så häromdagen bestämde sig sambon för att storstäda bilen; utvändigt så väl som invändigt. Och gissa vad som återfanns där mellan sätena?



Min favoritklicker! Sann kärlek rostar aldrig! Den ligger perfekt i handen och har perfekt ljudnivå på klicket. Kanske att vi ska fira extra mycket i helgen eftersom vi har hittat tillbaka till varandra?


Kommentarer
LottaS

Åh,vad jag saknar min och bytt bil har jag gjort så allt hopp är väl ute. Hihi!

2012-06-21 @ 21:21:25
Monica Ottosson/Lightschaps kennel

Finns att köpa på Canis nu ;-)

2012-06-23 @ 23:32:44
URL: http://www.metrobloggen.se/schapendoes


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0