När katten är borta...

Denna helg spenderar jag hos goda vänner i Stockholm. Helgen går ut på prat, vin, god mat, Gröna Lund och lite shopping. EN enormt trevlig helg. Där hemma har jag lämnat sambon, Kokos och Kiwi. Givetvis ger han migtäta uppdateringar angående hur detär med dem.

Deras dag igår bestod i princip av en enda lång utflykt. Det var på Söderåsen och promenerade, de körde till Vaxsjön vid Höör och hängde där för att sedan avsluta dagen i Tollarp hemma hos vänner till Tobias. Inte helt överraskande var hundarna helt slut när de kom hem igen vid 1-tiden i natt; jag kan därför säga, utan några som helst tveksamheter, att hundarna kommer att sova och vila större delen av dagen idag. Vilket kanske är bäst med tanke på den värme det ska blir.


Lite vila i skuggan under promenaden på Söderåsen


Min fina familj vid Vaxsjön


En totalt utslagen Kiwi i natt när de kom hem igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0