Valpmys hos Monica

I söndags styrde vi bilen mot Ljushem för valpmys med fina Pion-kullen och härligt prat med Monica och Daniel. Senare kom även deras fina dotter Sara och hälsade på.

Varken Kokos eller Kiwi var särskilt intresserad av valparna, utan Kokos hade bara ögon för Heidieh medan Kiwi lekte med bästa Fei. Fast när Bonzo kom  ut så försökte han bli bästa vän med honom; han är ju så cool tycker Kiwi!
Jag fotade en del men fick inte så många bra bilder, den ovana fotograf jag är. Jag brukar överlämna fotograferandet till sambon, men övning ger färdighet brukar man ju säga.


En liten Pion somnade med huvudet utanför sitt krypin.


"Fotografera mig snabbt nu då; jag är trött och vill sova!"


Kiwi i full fart.


Kokos i full fart (nåja).


Sen fick de testa på lite agility. Gick bättre för Kokos när Heidieh inte var med, då hoppade han som bara den.


Om Milous husse och/eller matte undrar hur hans färger kommer att vara när han blir äldre, så är det så här. (Kokos håller koll på Heidieh...)


Kommentarer
Kim

Tack gumman! Jag visste inte att du/hundarna hade en blogg. Va kul. Lägger till den på favoriter.



Ja sno du recept. Jag lägger upp fler under dagen här.



Ha en bra dag. Puss

2012-07-21 @ 10:33:34
URL: http://urformtilliform.blogg.se/
Emma

Blev ju jättefina bilder! Ska bli så kul att ses idag!

2012-07-22 @ 10:45:04
URL: http://ulltussen.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0