Födelsedagshund

Tänk att vår fina Kokos fyller 2 år idag! 2 år! Jag kan inte fatta det; denne lille försiktige kille som har förgyllt vårt liv på ett sätt jag inte trodde skulle vara möjligt. Och naturligtvis har han idag fått allt det han älskar allra mest: fiskbullar och vispgrädde. När jag kom hem från jobbet så packade vi in hundarna i bilen och drog till ett skogsområde mellan Ljunghusen och Skanör-Falsterbo. Där fick Kokos och Kiwi leka loss, leta efter husse och matte (vilket var svårt ibland då vi såg ut som träd när vi stod blixtstilla :)) och så klart spåra!
Husse har verkligen gått igång på det här med spårning, vilket är väldigt roligt. Jag tror aldrig att jag kommer att få husse till en klickare så därför är det extra kul att han har hittat "sin" aktivitet med hundarna.
Oj, vad de var inspirerade till att spåra idag. Vi lade tre stycken och de blev längre och längre och med ett par 90 graders svängar. Det gick väldigt bra även om det sista blev lite svårt när de hunnit bli lite trötta. Men de fixade det och nu ligger de utslagna vid mina fötter.
De anar inte att det bllir pannkakor till kvällsmat :-)

Stort grattis på födelsedagen finaste Kokos!



Kommentarer
Emma

STORT grattis från halsyster Alize! :)

2012-07-02 @ 21:32:12
URL: http://ulltussen.blogspot.se
Elin

Grattis i efterskott Kokos! Låter som en perfekt födelsedag! Kul att ni båda gillar att spår :-)

2012-07-03 @ 22:47:23
URL: http://elinlix.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0