Nya tag imorgon

Denna fredag har bara gått i ett hela tiden. Fick ställa in ett möte på förmiddagen på grund av att jag hade så mycket att göra. Och sen fick ett eftermiddagsmöte hastas igenom för att jag skulle ha en chans att kunna gå hem något sånär nöjd och lugn inför helgen. Kvällen har spenderats i soffan utan någon ork att blogga. Tanken var ju att jag skulle berätta lite närmare om våra två yrväder, men det får bli i morgon istället.

Dock kan jag berätta om en konstig sak som Kiwi gör varenda kväll när det är dags att gå och lägga sig. Ingen av våra hundar sover i sängen, men Kiwi tycker om att mysa där en stund på kvällen och på morgonen. När vi har nattat oss så går Kiwi uppför trappan, in i sovrummet och sätter sig vid fotändan av sängen. Där sitter han sedan och väntar på att jag ska gå och lägga mig. Lägger sig Tobias först så sitter han kvar och väntar på att jag ska lägga mig innan han sedan hoppar upp och gosar ner sig mellan våra huvudkuddar. Lägger jag mig först så hoppar han upp och lägger sig över hela Tobias kudde. Sen myser han där upp i ca 15 minuter innan han hoppar ner och lägger sig på golvet för att sova.



Kiwi - mattes ögonsten. Han är fullkomligt oemotståndelig!

Har era hundar några konstiga saker för sig? Berätta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0