Halsband med familjen

För ett par veckor sedan såg jag ett väldigt fint halsband som en nära vän hade på sig. Hon berättade då att det är en vän till henne som gör dessa och utan att tveka beställde jag tre stycken. :-)

Detta fina köpte jag och min bror till vår mor i Mors Dags-present

 

Detta har en större ring och längre kedja. Instansat står mitt namn,min bror och våra föräldrars namn.

 

Och sist men inte minst köpte jag ovan där det står "Helena Tobias" och på hängena står det "Kokos" och "Kiwi". Hela vår fina familj!

 

Titta på Malins fina sida här för att beställa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokos och Kiwi

En blogg om två väldigt speciella pojkar, som snabbt blev det viktigaste i våra liv!

RSS 2.0